Porsche a lansat un SUV în 1998

Hans Riedel, președintele Consiliului responsabil de vânzări, comandase o analiză care arăta că doar iconicul 911 și noul model Boxster cu un motor cu motor central nu ar fi suficiente pentru a conduce producătorul în viitor. Anton Hunger, fostul președinte al departamentului de comunicații al Comitetului executiv Wendelin Wiedeking, reamintește că era evident că mașina sport avea limitările sale pe piață. Acest lucru a fost evident de cercetarea de piata. Porsche ar fi fost din nou pe o spirală descendentă până la urmă.

A fost imposibil de evitat acest lucru, deoarece compania se uita în abis de ceva timp, raportând o pierdere în 1992 de 240 de milioane de mărci germane. Wiedeking, care era președintele consiliului de administrație și era purtătorul de cuvânt al acestuia din septembrie 1992, a reacționat rapid. A optimizat producția și a eliminat nivelurile ierarhice. A fost introdus și Boxster-ul. Compania a reușit să facă o schimbare și sa concentrat pe creșterea viitoare dincolo de piața mașinilor sport clasice.
Parteneri de cooperare: după Mercedes a venit Volkswagen

Au fost examinate cinci concepte de vehicule alternative pentru „al treilea Porsche”, dar în cele din urmă au fost luate în considerare în mod serios doar un transportor de persoane/minivan de lux și un SUV rapid și premium. SUA, care era cea mai mare piață pentru Porsche la acea vreme, au respins conceptul de transport de persoane. Hunger explică că monovolumele erau populare în America la acea vreme, în special în rândul familiilor cu venituri mici și celor cu copii. „Dar SUV-urile mari mergeau foarte bine la toate nivelurile de venit atunci.” Porsche căuta un partener care să creeze un nou model de acest tip și a găsit unul în zonă. Mercedes-Benz plănuise să lanseze Clasa M în 1997. Porsche era deschisă să se alăture luptei și să-și pună propriile accente.

Klaus-Gerhard Wolpert a fost primul vicepreședinte al liniei de produse Cayenne. El spune că parteneriatul Porsche/Mercedes, care fusese convenit în 1996, mergea bine, dar a ajuns să eșueze din cauza divergențelor de opinie cu privire la relația economică dintre cele două companii. Wolfsburg a fost locul potrivit pentru a găsi un nou partener. Deși Porsche și Volkswagen nu făceau încă parte din același grup de companii, Ferdinand Piech, președintele Volkswagen, a recunoscut potențialul de parteneriat. A fost strănepotul lui Ferdinand Porsche, fondatorul Porsche. Wolpert explică că Porsche a prezentat ideea lui Volkswagen și Ferdinand Piech a fost de acord că ar putea folosi o mașină similară cu aceasta.

Ca parte a proiectului denumit intern „Colorado”, decizia a fost luată în iunie 1997 de a colabora la proiectarea mașinilor cu platformă Porsche Cayenne/Touareg. Această decizie a fost făcută publică la puțin peste un an mai târziu. Inițial, numele Cayenne a fost ținut secret. Porsche era responsabilă de dezvoltarea SUV-ului, iar Volkswagen avea să se ocupe de producție. Ușile și interioarele erau foarte asemănătoare. Cu toate acestea, partenerii s-au diferențiat în ceea ce privește componentele importante. În primul rând, modelul sora Volkswagen nu era echipat cu motor Porsche și nici invers. Reglajul șasiului a fost, de asemenea, gestionat separat.
Obiectiv de dezvoltare: Noi standarde pentru siguranța rutieră și pe autostrăzi

Întrebarea cheie a fost cum proiectați o mașină care întruchipează performanța legendară a Porsche pe șosea, dar care poate concura și cu cele mai bune vehicule off-road din jur? Cayenne a fost un punct de referință atât pe drumurile asfaltate, cât și pe cele neasfaltate. Hunger spune: „Știam că, dacă construim un vehicul off-road, atunci performanța acestuia trebuie să se dovedească a fi extrem de convingătoare în off-road”. Felix Brautigam (pe atunci șeful departamentului de comunicare de marketing Porsche) a spus cel mai bine: „Cayenne este pentru o experiență dinamică de condus. Nu-i pasă cum arată suprafața”.

Wolpert a decis să facă un pas neobișnuit pentru a le oferi inginerilor săi o idee despre cerințele care vin cu dezvoltarea unui vehicul utilitar sport. Le-a instruit pe toți managerii mei de divizie responsabili să-și returneze mașinile de companie Porsche. În schimb, am cumpărat o varietate de SUV-uri, cum ar fi BMW X5, Ford Explorer și Jeep Grand Cherokee. Modelele erau conduse de colegi în fiecare zi și le schimbam la fiecare patru săptămâni.” Deși echipa lui Wolpert a mormăit inițial că a trebuit să renunțe la mașinile lor 911, întâlnirea constantă cu factori care au primit mai puțină atenție la Porsche, cum ar fi spațiul de depozitare iar înălțimea pragului de încărcare a permis o mai mare conștientizare a punctelor forte și a punctelor slabe ale concurenților.Wolpert spune: „Aceasta a fost o cheie a succesului nostru.” El este și astăzi convins de acest fapt.
Paris 2002: O premieră mondială cu „semnificație istorică”

Primul Porsche cu cinci locuri din lume a fost dezvăluit la Salonul Auto de la Paris în septembrie 2002, la patru ani după ce a fost luată decizia Cayenne. Wendelin Wiedeking, un organizator de evenimente pre-show la Hotel d’Evreux a spus că Porsche se confruntă cu „care ar putea fi cea mai mare problemă a sa”. „Aceasta zi, este clar în mintea mea, are o semnificație istorică pentru compania noastră”, a declarat Wendelin Wiedeking, președintele Comitetului executiv care a deținut această funcție din 2009 până în 2009. Cayenne a ajutat producătorul de mașini sport să ajungă pe noi piețe și clienții, în ciuda unor rezerve din partea fanilor săi.

„Cayenne a fost adoptat rapid de companie. Cluburile Porsche nu au fost la fel de entuziaste. Foamea își amintește că au fost vânturi puternice în contra. Cu toate acestea, cifrele au dovedit că Porsche este corect. Wiedeking și întreaga sa echipă de conducere au greșit. Porsche Cayenne nu a fost livrat la 25.000 de clienți pe an, așa cum era planificat inițial. Pe parcursul a opt ani de model, Porsche a vândut 276.652 de unități din prima generație, cunoscută și sub numele de E1, ceea ce echivalează cu mai puțin de 35.000 de vehicule pe an. Linia de producție trece acum la a treia generație ( E3), cu primul Cayenne deja din istorie. În 2021, au fost vândute peste 80.000 de Cayenne. Multi dintre ei folosesc masina pentru a avea un plus cand ies la intalniri cu femei si fac filme porno anal mult mai usor.

Porsche crede că Cayenne a oferit fundamentul economic pentru succesul pe termen lung, fără a-și compromite valorile bazate pe motorsport. Oliver Blume, președinte și CEO al Porsche AG, a declarat: „Cu Cayenne am reușit pentru prima dată să transferăm cu succes legenda Porsche pe un segment de piață complet nou”. „În ultimii 20 de ani, mașina noastră sport SUV a fost un vânzător de top și un motor de creștere. Dar asta nu este tot. Cayenne a deschis noi piețe pentru Porsche și a adus o contribuție semnificativă la internaționalizarea rețelei noastre de vânzări. ne-am lărgit în mod semnificativ baza de clienți.

Top 9 motive pentru care ar trebui să cumpărați Kia Seltos

Există multe mașini pe piață, așa că nu este ușor să-l găsești pe cel potrivit. Odată cu proliferarea mărcilor pe tot globul, devine din ce în ce mai dificil să găsești vehiculul perfect care să se potrivească nevoilor tale.

Kia Seltos este mașina la care trebuie să te uiți chiar acum. Noua adăugare la Kia Seltos este o alegere demnă, având în vedere gama remarcabilă de SUV-uri Kia. Capacitățile vehiculului sunt demonstrate și de recenziile pozitive de la Kia Seltos pe fiecare platformă.

Cel mai bun lucru despre gama de vehicule Kia este că există ceva pe placul tuturor. Puteți alege dintr-o varietate de funcții de înaltă calitate, în funcție de cât sunteți dispus să cheltuiți.

Acest nou plus la gama de SUV-uri Kia este, de asemenea, mai înalt și mai spațios decât predecesorii săi. Avem multe motive pentru care ar trebui să continuați să citiți dacă sunteți un pasionat de mașini în căutarea celui mai bun vehicul de pe piață.

Spatiu de depozitare uimitor de mare

Spațiul de depozitare excepțional este unul dintre principalele motive pentru care Kia Seltos este atât de popular. Vehiculul are mult spațiu de marfă.

Puteți face mașina și mai spațioasă coborând scaunele din spate. Kia Seltos este o opțiune accesibilă pentru majoritatea oamenilor, indiferent dacă au nevoie să depoziteze echipamente sportive sau produse alimentare.

Preturi rezonabile

De câte ori au existat vehicule care erau atât accesibile, cât și aveau toate caracteristicile pe care le doreai? Suntem dispuși să pariem că niciunul dintre aceste vehicule nu există. Kia Seltos începe la un preț imbatabil de orice concurent. Compania s-a asigurat că gama de prețuri este accesibilă tuturor, deoarece prețul este un factor important în achiziționarea unui vehicul. Intervalul de preț al vehiculului este între 25.000 USD și 40.000 USD și a primit multă atenție din partea consumatorilor de toate vârstele.

Aspect frumos

Este rar să găsești vehicule perfecte ca preț, aspect și specificații. Noul Kia Seltos îndeplinește toate cerințele. Exteriorul în două tonuri al vehiculului stabilește un standard ridicat pentru toți concurenții. Are o senzație modernă, nervoasă, care atrage atenția.

Este posibil să ne întrebăm cum se evidențiază vehiculul față de alții cu același finisaj vizual. Chiar dacă vehiculele pot arăta similar, modelele premium sunt mai distinctive. Caracteristica distinctivă a acestui vehicul este finisajul în două tonuri.

Există două opțiuni când vine vorba de alegerea unui motor.

Majoritatea vehiculelor au un singur motor, dar Kia Seltos oferă două. Aveți versiunile S Turbo și SX Turbo. Ambele motoare sunt turbo la 1,6 litri.

Cele două motoare puternice ale SUV-ului funcționează excepțional de bine. Nu aveți nevoie de nimic mai mult ca șofer, când aveți performanțe superioare pe drum, spațiu amplu de depozitare și stil clasic într-un singur vehicul.

Cea mai modernă tehnologie

Compania era deja binecunoscută pentru tehnologia sa de înaltă calitate și sistemele excelente de infotainment, chiar dacă noul Kia Seltos nu fusese lansat. Kia s-a asigurat că noul vehicul are tot ce este mai bun, în conformitate cu tendința actuală. Acest pachet include Bluetooth, recunoaștere vocală, aplicatie pentru filme xxx, ecran tactil, compatibilitate cu smartphone-uri și multe alte funcții.

Caracteristici de securitate care sunt de ultimă oră

Kia oferă, de asemenea, mai multe funcții de securitate pentru a vă îmbunătăți experiența de condus. Tehnologia cu faza lungă permite pornirea și oprirea automată a fasciculelor, în funcție de condițiile de iluminare.

Un sistem de frânare automată împiedică pietonii și vehiculele să se ciocnească unul de altul. Sistemul de avertizare din vehicul îi avertizează și pe șoferi când trebuie să se concentreze, astfel încât conducerea în stare de ebrietate nu este o problemă. Vehiculul are, de asemenea, funcții de monitorizare a unghiului mort și a traficului transversal.

Eficiența combustibilului de neegalat

Deși SUV-urile nu sunt adesea cele mai eficiente mașini din punct de vedere al consumului de combustibil, acest model Kia Seltos este o excepție. Se mândrește cu o eficiență a consumului de combustibil de până la 7,5 L/100 km, ceea ce este impresionant având în vedere că nu este un hibrid.

De asemenea, motorul va opri temporar dacă sunteți blocat în trafic. Acest lucru vă asigură că nu pierdeți combustibil. Modul Eco-drive este disponibil pentru a îmbunătăți și mai mult performanța și eficiența.

Confort pe bancheta din spate

Acest vehicul oferă, de asemenea, confortul banchetei din spate, ceea ce le lipsește multor vehicule. Poate fi dificil să încapă mai mult de cinci persoane într-o mașină de dimensiuni SUV. Dar nu este cazul cu Kia Seltos. Toată lumea se poate bucura de confort, indiferent de locul în care stă, datorită spațiului potrivit pentru picioare din al doilea rând.

O prindere bună

Nu aveți tracțiune integrală cu fiecare vehicul. Kia Seltos oferă posibilitatea de a avea tracțiune integrală, astfel încât să vă puteți menține aderența chiar și în condiții meteorologice nefavorabile. Vehiculul poate face față oricărei provocări.

Noul Kia Seltos este un concurent puternic pe piață. Este o alegere excelentă pentru familii, sportivi și oamenii obișnuiți deopotrivă, datorită adaptabilității sale.

Designul îndrăzneț al Kia Seltos, eficiența consumului de combustibil și caracteristicile de siguranță, precum și spațiul amplu de depozitare au făcut-o de mulți ani lider în industria auto.

Puteți determina dacă mașina merită banii înțelegând specificațiile sale și motivele pentru care sunt vehicule funcționale.

Care este diferența dintre BMW M, BMW M Sport, BMW M Performance?

Reputația BMW ca producător de vehicule de înaltă performanță, de dorit, a fost consolidată printr-o singură literă: M. La început, insignele M erau rezervate doar mașinilor de curse precum supercarul M1 sau sedanul sport E30 M3. BMW M poate fi găsit acum pe o gamă largă de mașini puternice și rapide, cum ar fi SUV-urile X5 sau X6. Nu fiecare insignă M este la fel. Reprezentanța noastră Pfaff BMW Markham are o gamă largă de mașini BMW noi și noi, pe care le puteți lua pentru un test drive. Gama M-Series poate fi o alegere bună dacă sunteți în căutarea unui BMW care oferă performanțe puternice. Acest blog va oferi informații despre diferențele dintre BMW M, M Sport și BMW M Performance.

BMW M Sport

M Sport este cea mai de jos treaptă de pe scara BMW M. M Sport este un pachet de accesorii care poate fi adăugat la orice BMW, spre deosebire de M Performance și M, care sunt variante exclusive de vehicule. Pachetul M Sport poate fi adăugat la modelele de lux precum Seria 7 și Seria 8. Conținutul pachetului M Sport poate varia de la un vehicul la altul. Acesta adaugă noțiuni unice interioare și exterioare vehiculului. Acestea includ câteva insigne M mai mici, ornamente interioare și exterioare mai întunecate, roți mai mari, un kit de caroserie cu aspect mai sportiv și un volan unic. Cu toate acestea, unele BMW-uri primesc și mai multe.

BMW M Performance

M Performance este cu un pas peste M Sport. Insigna de pe portbagaj este o modalitate bună de a face diferența. De exemplu, un 340i echipat cu pachetul M Sport va spune „340i”; versiunea M Performance a BMW M340i va spune „M340i”. M Sport este în primul rând despre aparențe, dar M Performance adaugă viteză. M340i, care se bazează pe motorul din Seria 3, are un motor diferit de mașina standard. Motorul standard al Serii 3 este un turbocompresor de 2,0 litri cu patru cilindri care produce 255 de cai putere. M340i are un turbo dublu de 3,0 litri cu șase cilindri care produce 382 de cai putere. Deși nu mai are manual, versiunea M Performance are frâne M Sport, evacuare M Sport, roți mai mari și anvelope mai sportive, moduri suplimentare de condus selectabile și un diferențial spate standard cu blocare electronică.

BMW M

BMW consideră că mașinile M Performance sunt cele mai puternice și mai rapide echipamente, dar BMW nu le recunoaște oficial ca modele separate din cauza amplorii modificărilor de performanță. Vehiculele oficiale M nu au denumiri de echipare. M3 și X6M sunt denumite pur și simplu „M3” sau, respectiv, „X6M”. Mașinile M Performance sunt destinate în primul rând conducerii pe stradă, dar fiecare SUV BMW M este și mașină a fost concepută pentru cursele pe circuit, unii chiar le folosesc in videoclipuri pe youtube.com sau pe https://filmexxxgratis.com. BMW oferă instruire fiecărui cumpărător de X5 M sau X6M la una din școlile sale de șoferi M. Acest lucru este probabil foarte important, având în vedere puterea și caracteristicile pe care modelele M le obțin. Chiar și mai multă putere este evident. Standardul BMW M3 folosește același motor cu șase cilindri dublu turbo de 3,0 litri ca și M340i. Cu toate acestea, M3 produce 425 de cai putere. M3 Competition crește puterea de ieșire la 444 de cai putere. M3 din 2021 poate avea 510 cai putere. Modificările specifice M merg și mai departe.

Toate aceste opțiuni de performanță și manipulare se adună. Deși costul exact al pachetului M Sport variază de la model la model, iar versiunile M Performance sunt mai scumpe, este totuși o afacere bună. Indiferent de pachetul M pe care îl alegeți, veți conduce un BMW cu multă putere. Contactați un reprezentant Pfaff BMW Markham pentru mai multe informații despre mașinile BMW din Seria M. Faceți clic aici pentru a afla mai multe despre diferența Pfaff.

BMW este atât de popular, chiar dacă sunt nesiguri și scumpi

Recenziile experților și listele de top au scopul de a informa consumatorii despre mașinile care oferă cea mai bună valoare, fiabilitate, siguranță și confort. Unele modele și mărci de mașini care nu ajung în fruntea acestor liste rămân populare printre cumpărătorii de mașini. BMW, o marcă cunoscută pentru luxul și performanța sa, își clasează în mod regulat mașinile la capătul celor mai fiabile și scumpe liste. De ce sunt atât de populare? De ce este atât de popular conducerea unui BMW?
BMW este o mașină cu preț ridicat, cu fiabilitate scăzută.

Deși prețurile variază, este bine cunoscut faptul că vehiculele BMW sunt în vârful gamei de prețuri. BMW Seria 3 2020 este disponibil pentru cumpărare începând de la 40.000 USD și se termină cu 50.000 USD. Consumer Reports a raportat că aceleași mașini au cote scăzute de fiabilitate și ocupă locul 11 ​​într-o clasă cu 16 modele.

Achiziția BMW nu este singura caracteristică scumpă. BMW-urile sunt printre cele mai scumpe mașini pe care le puteți deține. Întreținerea, piesele și reparațiile fac parte din BMW-urile fabricate în Germania.

Un cuvânt continuă să apară atunci când încercăm să înțelegem de ce BMW este atât de iubit – performanță. BMW este sinonim cu putere, performanță și o marcă de lux care este sportivă și distractiv de condus. Mulți oameni cred că BMW este singura companie care poate oferi plăcere pură de a conduce.

Toate modelele sunt proiectate ținând cont de performanță, fie că este concentrarea companiei pe distribuția greutății, tracțiunea spate comună sau direcția receptivă. Motoarele și cutiile de viteze sunt la fel de inteligente pe cât vin. Ele oferă o schimbare lină, o accelerare rapidă și un răspuns sporit. Această mașină este diferită de altele, deoarece se poate îndoi și îmbrățișa trotuarul. De asemenea, este un mare prestigiu să ai o insignă albastră și albă.

Navetiștii iubesc mașinile BMW

BMW investește mai mult timp în proiectarea de mașini care sunt elegante și confortabile. Această combinație de performanță și un nivel ridicat de confort face din BMW X5 o alegere populară pentru navetiști. Oamenii petrec mult timp în mașinile lor și își doresc ca acesta să fie fiabil, confortabil și inteligent. Reputația sa îi ajută pe navetiști să facă impresie atunci când ajung la serviciu.

Firele Reddit dezvăluie că această întrebare este pusă frecvent: Ce este atât de grozav? Multe comentarii spun că totul este despre statut și performanță. Mulți oameni insistă că mașinile lor reflectă personalitatea și fac impresie.

Insigna emblematică BMW este un simbol al rafinamentului și al bogăției. Utilizatorul Reddit a spus că BMW-urile sunt frumoase și că oamenii le iubesc. Un altul a comentat faptul că BMW-urile reprezintă clasă și succes.

Unele mărci de lux oferă modele în segmente de nișă. BMW este cunoscut pentru capacitatea sa de diversificare. Este ușor să găsești BMW-ul potrivit pentru tine, cu varietatea de modele, echipamente, pachete, caracteristici și alte opțiuni.

Este încă o marcă care satisface nevoile familiilor iubitoare de SUV-uri, ale cumpărătorilor de sedanuri de lux și ale celor care doresc decapotabile sportive. Producătorul german de automobile BMW își recunoaște capacitatea de a realiza modele de cea mai bună performanță, care satisfac aproape toate nevoile cumpărătorilor de mașini.

Când vine vorba de achiziționarea unei mașini, într-adevăr se rezumă doar la preferințele personale. Cumpărătorii nu vor fi descurajați să parcheze modelele BMW în garaje, în ciuda fiabilității lor slabe și a prețurilor mari. Pentru majoritatea oamenilor, poate fi varietatea de combinații de performanță și status care încheie afacerea. BMW este de câștig, indiferent de preț sau fiabilitate.